Kære alle
Kong vinter meldte lige sin ankomst igen må man sige 🙁
Banen er selvfølgelig lukket og der åbnes først når det skønnes at frost og vand er væk.
Vi håber i kan træne i Teeboxen og herigennem holde jer i gang til en forrygende golfsæson 🙂
Kontoret.
