Banen lukket
Kære alle Kong vinter meldte lige sin ankomst igen må man sige 🙁 Banen er selvfølgelig lukket og der åbnes først når det skønnes at frost og vand er væk. Vi håber i kan træne i Teeboxen og herigennem holde jer i gang til en forrygende golfsæson 🙂 Kontoret.
